piątek, 7 kwietnia 2017

Post Powitalny

Cześć!

Nazywam się Emila i mam 14 lat. Mieszkam w okolicach Bydgoszczy nie stalkować pls😂 W awatarię zaczęłam grać gdy poszłam do 4 klasy podstawówki. Przez pierwsze 3 lata traktowałam awatarię jako "zamiennik" simsów, jednak nawet gdy dostałam upragnione The Sims 4 nie przestałam grać w awatarię. Tak jakoś wyszło😂  Nigdy nie prowadziłam bloga, więc proszę o wyrozumiałość. Postaram się wrzucać przynajmniej 1 post na dwa dni (to zależy od szkoły). W grze mam nick Nerezza kto czyta ksionszki ten zna😇
Mój paszport:
Mam nadzieję, że zrobiłam dobre pierwsze wrażenie i że zostaniecie na dłużej. 😘
Do zobaczenia!
Nerezza❤️

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie wstęp powinien być trochę dłuższy, a tak to całkiem nieźle :) Jeszcze powinienaś dodać, to, o czym będziesz pisać, wiadomo, że o Awatarii, ale ogółem na jaki temat, jaki rodzaj bloga (Plotkarski, Ogólny, i tego typu). Życzę sukcesów, dużo wyświetleń. Wywarłaś na mnie duże wrażenie, zostanę tu na dłużej, ale taka rada: Dłuższe posty, z resztą na razie widziałam tylko jeden. Zobaczymy co dalej. ~ANONIMOWA~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, postaram się pisać dłuższe posty. Dzisiaj jeszcze planuję coś dodać ;)
      /Nerezza

      Usuń